Болашақта Көміртегі бейтараптылығы үшін электрондық отынды пайдалану бойынша Geely шешімі
2020 жылы әлем бойынша 50-ден астам мемлекет 2050 жылға қарай көміртегі бейтараптығына қол жеткізу туралы келісімге қол қойды. Олардың күш-жігерінің жетістігі 21 ғасыр, тіпті біздің ғаламшардағы өмірдің болашағын анықтай алады.
Ең жақсы тәсілге қатысты келісімге келу қиын болғанымен, нұсқалардың кең спектрін зерделеу елдер мен ұйымдарға қандай шешімдер неғұрлым тиімді болуы мүмкін екенін тез анықтауға мүмкіндік беретіні анық.
Автомобиль әлемінде қазіргі уақытта аккумуляторлық батареялары бар электромобильдер ең жақсы таңдау болып табылатындығына қатысты консенсус бар, себебі ол құбырлардан пайдаланылған шығарындылардың нөлдік деңгейін және әдеттегі ішкі жану қозғалтқышы бар автомобильдерге қарағанда қызмет ету мерзімі ішінде көміртегі шығарындыларының шамамен үштен бір бөлігін қамтамасыз етеді. Дегенмен, инфрақұрылымды кеңейту және жаппай электромобильдермен қамтуға қол жеткізу үшін тағы бір-екі онжылдық кетуі мүмкін деп күтілуде, сондықтан шұғыл әрекет қажеттілігін қанағаттандыру үшін аралық шешімдер қажет болды. Сонымен, қандай шешім нұсқалары бар?
"Жасыл отын" идеясы қарқын таралып келеді, бұндай отын түрлерінің бірі метанол болып табылады, оның өндірісіне Geely Group 2005 жылдан бері қомақты қаржы салуда. Экологиялық таза метанолды отын ретінде пайдалана отырып, компания жаңартылатын көздерді пайдалана отырып өндірістен бастап бүкіл Қытай бойынша белсенді пайдалануға дейін метанол отынының барлық экожүйесін ескеретін тұтас тәсілді қолданды.
"Жасыл метанол" өндірісі бойынша Geely жұмысы бізді 2015 жылға оралтады, сонда олар аз танымал исландиялық Carbon Recycling International (CRI) компаниясына инвестиция салған болатын. Рейкьявик маңында орналасқан CRI компаниясы аралдың жанартаулық белсенділігі нәтижесінде пайда болатын табиғи көмірқышқыл газын өнімді пайдалану тәсілдерін іздеуде еді.
Көмірқышқыл газын ұстап, оны зауытта электролиз жолымен жаңартылатын энергия көздерін пайдалана отырып, сутегімен біріктіре отырып, олар қалдықтарды пайдалана отырып, отын ретінде экологиялық таза метанол өндіріп, атмосфераға өздігінен түсетін қалдықтарды қайта өңдей алды.
Бұл бағдарламаның табыстылығы Geely-де технологияны Қытайға қайтару үшін жеткілікті әсер қалдырды, олар Аньянада өз елде көмірқышқыл газын метанолға өңдейтін алғашқы зауыт салды. Алайда, көмірқышқыл газын өндіру үшін жанартаулық белсенділікті пайдаланудың орнына Geely ауыр өнеркәсіптің көмірқышқыл газы шығарындыларының атмосфераға енуіне басынан жол бермеу үшін неғұрлым өзекті мәселесін шешуге шешім қабылдады.
Ауыр өнеркәсібі ғаламшардағы ең ірі ластау көздерінің бірі болып табылады, сондықтан өндірістің түрлі әдістерінің қоршаған ортаға әсерін азайту үшін көптеген түрлі күш-жігер жұмсалса да, кейбір заттарды ластаусыз өндіру оңай емес. Көміртекті ұстау технологиясының арқасында Geely ауыр өнеркәсіптен пайдаланылған көмірқышқыл газын атмосфераға түскенге дейін шығарып, оны басқа, жағуға арналған айтарлықтай таза отынға - метанолға қайта өңдей алды.
Дәл осы себептен метанол "жасыл" отын ретінде қаралуы мүмкін. Көмірқышқыл газының шығарындылары қайткенмен атмосфераға түсетін болғандықтан, олар метанолды қолданатын көлік құралдары үшін "тегін", бұл басқаша өндірілетін мөлшерді шамамен екі есе азайтады. Бірақ бұл осымен ғана шектелмейді, себебі метанол бензинге қарағанда едәуір таза жанып, күкірт оксидін 99% аз, азот оксидін 60% аз және қатты бөлшектерді 75% аз бөледі.
Нәтижелер әсерлі. Әлем бойынша автоөндірушілердің өз автомобильдерінің көміртегі ізін азайту бойынша күш-жігері жеңіл автомобильдердің CO2 шығарындыларының азаюына әкеп соқтырғанына қарамастан, 2022 жылы Еуропаның автомобильге орташа мөлшері бұрынғысынша отынның толық циклінің шақырымына шаққанда 116,3 грамды құрады. Онымен салыстырғанда, метанолмен жұмыс істейтін Geely жеңіл автокөлігі - алдыңғы буындағы гибридті емес Geely Emgrand М100 отынның толық циклінің бір шақырымына бар болғаны 46 грамм CO2 лақтырады.
Компанияда 50 000-нан астам адам жұмыс істейді, ол 12 зауытты, Ханчжоу, Нинбо, Гетеборг, Ковентри және Франкфурттағы бес жаһандық ғылыми-зерттеу орталығын басқарады. Компания сондай-ақ Шанхай, Гетеборг, Милан және Ковентри қалаларындағы жалпы құрамы 1000-нан астам қызметкері бар төрт жаһандық дизайн студиясымен мақтана алады. Geely Autiaile Holdings, 2005 жылдан бері Гонконг қор биржасында бағаланған Geely Auto, Lynk & Co және Zeekr акцияларының бақылау пакеттерін иеленген еншілес компания.
2022 жылы Geely Auto Group басқаруындағы брендтер 1,68 миллионнан астам бірлікті сатқан, бұл ретте жаңа энергетикалық автомобильдердің сатылуы 48,3% -ға, ал экспорты 38% -ға өскен.
Geely Auto-ның бақылаушы акционері Volvo Car Group, Geely Commercial Vehicles Group, Geely New Technology Group және Mitime Group компаниялардың бас компаниясы болатын Zhejiang Geely Holding Group (ZGH) болып табылады. Zhejiang Geely Holding Group тұтынушылық сұраныстардың түрлі деңгейлерін қанағаттандыру үшін нарықтың түрлі сегменттерінде жоғары сапалы өнімдерді ұсына отырып, автомобиль өнеркәсібі мен ұтқыр технологиялардың әлемге әйгілі брендтерін дамытуды қуатты түрде ілгерілетуге ұмтылады.
Мұндай нәтижелер Гуйянның жергілікті үкіметінің қалалық такси паркінің басым бөлігін метанолмен жұмыс істейтін автомобильдерге көшіру туралы шешімінің негізгі себептерінің бірі болып табылады. Сонымен қатар бұл бір шақырымға небәрі 0,3 юань пайдалану шығыны.
2023 жылдың мамыр айындағы жағдай бойынша қалалық автопарктің 90% -дан астамы метанолмен жұмыс істейтін таксиде жұмыс істейді, соның ішінде Geely Emgrand-тың бірнеше буыны бар. Қала ерекше орынға ие, мүмкін, ол Қытайдағы жалғыз метанолды экожүйе болуы, сондықтан да ол осындай үлкен автопарк үшін тамаша орын болып табылады. Соңғы 15 жылда метанолмен жұмыс істейтін автомобильдер паркі 10 миллиард шақырымнан астам жол жүріп өтті, бұл қаланың мұнайға тәуелділігін айтарлықтай 8% -ға қысқартуға әкелді.
Метанолмен жұмыс істейтін Emgrand жасау бойынша Geely-дің күш-жігері дамып келеді және Гуйяндағы маркалы зауытта салынған соңғы нұсқасы автопаркке енді ғана түсе бастады.
Жаңа модельде алғаш рет гибридті технология ұсынылады: Emgrand M100 Hybrid таза электр энергиясымен төмен жылдамдықта жұмыс істеуге қабілетті және қажет болған жағдайда 264 а.к. жиынтық қуатқа қол жеткізу үшін электр және метанол энергиясын пайдалануға қабілетті. Оның үстіне, Emgrand бұған дейінгі кейбір жағдайларда болғандай, метанол мен бензин қоспасында емес, 100% метанолда жұмыс істейді.
Осылайша, метанол отын ретінде ғаламшардың энергетикалық проблемаларының жалғыз шешімі болып табылмаса да, ол болашағы зор рөл атқарады. Гуйянға және одан тысқары жерлерге Geely инвестициялары көрсеткен дәлелденген икемділік, өлшенетін жетістік және пайдаланудың нақты мысалдары - бұл жаңартылатын отынның әлеуетіне қысқаша шолу ғана, ал бізді инновациялық отынмен байланысты басқа да көптеген жағдайлар күтіп тұр.
БАҚ үшін байланыс деректері:
Geely Auto International Corporation қоғаммен байланыс
geely.global.pr@geely.com..