Geely Auto "See the World in Full" ("Әлемді түгел көру") тұжырымдамасымен жаһандық деңгейге шығуда
Бейжің, Қытай - Тұтынушылардың жаһандық қабылдауды қайта пайымдауға және құштарлықты арттыруға бағытталған қайта құру бастамасы аясында Geely брендтің жаңа бейнесін жаңартып, "See the World in Full" ұранымен неғұрлым серпінді және шабыттандырушы рухты аша отырып, өзінің жаһандану стратегиясына сәйкес инклюзивті мобильді экожүйені құруда. Веб-сайтты жаңарту және жаңа сыртқы көріністі қамтитын кешенді визуалды редизайнмен жүзеге асатын бұл өзгеріс жыл бойы өткізілетін мультимедиялық науқандар сериясының басталуын білдіреді. Бұл шаралар Geely-дің инновациялық, орнықты ұтқырлық пен адамзат тәжірибесін бәрінен жоғары қоятын бірегей жаһандық бірегейлікті құруға деген жаңа бейімділігін көрсетеді.
Зерттеуге сүйене отырып, өзіңізді көрсете аласыз
Жаңа Geely бағытының негізінде адамзатқа тән жаңашылдық пен шытырман оқиғаларға деген ұмтылыс жатыр. Адам жаратылысына сүйене отырып, Geely компаниясы адамдар мен тәжірибені біз жасайтын барлық істерден жоғары қоюға ұмтылады. Бұл философия адамдарға өмірді шектеусіз байыту үшін зерттеуге, ашуға және сынауға мүмкіндік беру болып табылады. Озық автомобиль технологияларын, дизайн мен қауіпсіздікті пайдалана отырып, Geely пайдаланушылық тәжірибені толыққанды және жағымды етуге ұмтылады. Бренд жоғары құндылықты қамтамасыз етуге және адамдарды біріктіріп, қоршаған әлемді теңдессіз тәсілдермен тануға шабыттандыра отырып, үздік өмір салтын құруға ұмтылады.
Жаңартылған сенсорлық тәжірибе, мәнді көрнекті түсіндіру
Geely-дің эстетикалық басқаша ойлауы қарапайым көрнекі әсерлердің шегінен шығып, инклюзивтілік, таң қалу және шабыттану мәнін қамтитын брендке негіз болады. Сенсорлық тәжірибе көзбен шолудан бастап жаңартылады және Geely брендінің арқасында көбірек өзара әрекеттесуге және жаңалық ашуға шабыттандыра отырып, пайдаланушының күнделікті өмірінің әрбір аспектісіне таралуын жалғастырады. Мысалы, футуристік және еркіндікке итермелейтін көк түстен спорттық және авантюралық жасылға дейін, құмарлық және жылдамдық үшін қызыл және сыйлық пен сән-салтанат үшін бейтарап - сәнді, бірақ уақыттан тыс дизайн тілімен қатар - түс гаммасы Geely-дің алға қарай батыл қадам жасағанын көрсетеді. Бұл бүкіл әлем бойынша тұтынушылар үшін жаңалықтардың күнделікті сәттерін жасауға және әрбір зерттеушінің саяхатын байытуға ұмтылысты бейнелейтін жаңа имидж.
Үздіксіз оңтайландыру: толық көлемде қызмет көрсету сапасын арттыру
Жаңартылған ұранмен және бренд имиджімен Geely болашаққа жылдамдайды, онда оның жаһандық стратегиясы жаңа күшпен өрістейді, тұрақты жаһандық ұтқырлық экожүйесіне ықпал ету үшін өнімдердің стратегиясы мен пайдаланушылық тәжірибені оңтайландырады. 2024 жыл Geely негізгі нарықтағы тұрақты кәсіпорындардан Латын Америкасы, Орталық Азия, АСЕАН және Панъевропа аймағы сияқты жаңа белестерге дейін нарыққа қатысуын күшейтетін жыл болады. Оң рульді модельдерді әзірлеу (нақтылауға жатады) және жоғары сапалы өнім өндіру үшін өңірлік өндірісті кеңейту сияқты бастамалардың арқасында Geely өзінің жаһандық қатысуын кеңейтеді. Сонымен қатар, қызмет көрсету стандарттарын жаңғыртып және клиенттерге қызмет көрсету сапасын жақсарта отырып, Geely пайдаланушыларға бүкіл әлем бойынша сату мен қызмет көрсетудің үздік мүмкіндіктерін ұсынуға ниетті.
Geely әлемді өзінің өзгерістерінің куәсі болуға шақырады: "See the World in Full" - бұл жай ғана ұран емес, бұл барлық жаңа тәжірибелерді іздейтіндердің күткенінен асып түсетін жан-жақты ұтқырлық экожүйесін құру міндеттемесі. Бұл жаңа тараудың басталуы, Geely-мен әрбір саяхат - бұл зерттеуге, араласуға, шабыттануға және болашақтың мүмкіндіктерін толық көлемде кеңейтуге шақыру.
Geely Auto Group компаниясы туралы
Geely Auto Group - Қытайдың Ханчжоу қаласында бас кеңсесі бар жетекші автокөлік өндірушісі, 1997 жылы Zhejiang Geely Holding Group (ZGH) еншілес бөлімшесі ретінде құрылған. Топ Geely Auto, Lynk & Co және Zeekr сияқты бірнеше жетекші брендтерді басқарады. Geely Auto Group сондай-ақ малайзиялық ұлттық автоөндірушінің жаһандық стратегиялық серіктесі болып табылады.
Топта 50 000-нан астам адам жұмыс істейді, оның 12 зауыты, Ханчжоу, Нинбо, Гетеборг, Ковентри және Франкфурттағы бес жаһандық ғылыми-зерттеу орталығы бар. Топтың Шанхай, Гетеборг, Милан және Ковентриде төрт жаһандық дизайн-студиясы бар, оларда жалпы саны 1000-нан астам қызметкер жұмыс істейді. Geely Autiaile Holdings, 2005 жылдан бері Гонконг қор биржасында бағаланған Geely Auto, Lynk & Co және Zeekr акцияларының бақылау пакеттерін иеленетін еншілес компания.
2023 жылы Geely Auto Group басқарған брендтер 1,68 миллионнан астам автокөлік сатқан, бұл ретте жаңа энергетикалық автомобильдер 48,3% -ға, ал экспорт 38% -ға өскен.
Geely Auto бақылаушы акционері Volvo Car Group, Geely Commercial Vehicles Group, Geely New Technology Group және Mitime Group бас компаниясы болып табылатын Zhejiang Geely Holding Group (ZGH) болып табылады. Zhejiang Geely Holding Group тұтынушылық талаптардың түрлі деңгейлерін қанағаттандыру үшін нарықтың түрлі сегменттерінде жоғары сапалы өнімдерді ұсынатын автомобиль техникасы мен ұтқыр технологиялардың әлемге әйгілі брендтерін дамытуға белсенді түрде ықпал етуге ұмтылады.
Қосымша ақпаратты мына сайттан табуға болады: http://global.geely.com.
БАҚ үшін байланыс деректері:
Geely Auto International Corporation компаниясының қоғаммен байланыс қызметі
geely.global.pr@geely.com.